Цветни фантазии

Състоя се нова, чудесна среща, както Рони ги нарича...на лудите картичкофурии. Обикновенно тя и Ваня отразяват тези събития, но милата беше възпрепятствана да дойде.....А Ванчето вече се справи с представянето на срещата, но реших да драсна и аз някой ред...

Благодарности към организаторката ни Гери - много е трудно да се организира такова нещо в разгара на лятото, всеки трябваше да си пренареди сложния график. А най-големи благодарности на Деси, че реши да отдели от ценното си време и де се срещнем, въпреки,  че за нея беше цяло пътешествие да дойде до тук  -  благодарим от  сърце, Деси !

Срещата премина много емоционално,  в невероятно топла и приятна обстановка в пицария "Приз" -  чудесно завадение, посетете го!
Бяхме много възбудени и радостни от дългоочакваната среща с Деси....едва се наприказвахме, посмяхме се , весело е в компанията на Злати, Гери, Рали, Ваня и Деси, естествено и хапнахме, и пийнахме..няма как!...Съжаляваме за тези, които имаха ангажименти и не успяха да дойдат.  Не усетихме как времето бързо мина....Деси трябваше да пътува за Варна.....Изпратихме я и се разделихме заредени с положителни емоции . И така, до нови срещи!
Ето и снимки.....

Злати,  Гери,  Рали, аз, Деси, Ваня

Злати, Гери, Рали

аз, Деси, Ваня

аз и Деси

Деси и Ваня


ДО НОВИ СРЕЩИ !!!

5 коментара:

unicorn каза...

Сладурки :)))))Било ви е наистина много весело:)))Надявам се някой ден срещата да е на място където ще мога и аз да дойда:))))
Хубав ден от мен:)))

Addii каза...

ох какви сте ми сладички,много много искам и аз да се запозная с вас..да се надявам че ще успея,все пак съм по-близко от Варна.

Migito Petrova каза...

Аз викам да си направим една национална среща. ;)

siskus каза...

Ама,че е било забавноооо и аз искам!!!!Усмихнати!!!Ех,другия път на всяка цена ще съм с вас!!!!

BEARKIS каза...

Радвам се за вас!Всяка среща с близки на сърцето хора е добре дошла!!!До нови срещи!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!