Цветни фантазии



Имам да споделям две радостни събития........Допълвам - докато пишех този пост, събитията вече станаха три......!!!!!!!

1.
Особенно съм щастлива, че моята внучка Нинка - блог Пеперуден свят спечели в предизвикателството на Малки картичкофурии - Сладурски животинки. Наградата е страхотна - красив печат, осигурен от Двете елши. И Нинка е много радостна, въодушевена и щастлива...С нетърпение чака наградата си.....
2.
Днес получих една мнооооооооого голяма изненада - страхотен подарък от Тина - "старо-ново", - голям пакет с най-различни салфетки, с прекрасни цветни декорации.......коя от коя по-красиви. Тази мила, талантлива дама ме запали по салфетната техника и аз не спирам да я използвам....


Тина, Благодаря ти от сърце!!!!!

Този виртуален букет е за теб, а иначе горя от нетърпение да направя картичка с твоя салфетка, която да покажа....








3. И накрая.....най-голямата изненада за мен......
Особенно съм щастлива днес от факта, че моята картичка  "Еееех, лято...!" е във Топ 3 на Pile it on - Challenge #25 - Fold it bake it do something with it ...PAPER!

       

 

18 коментара:

Irena каза...

Честито и на двете ви :)
Много се радвам за вас.
Имаш страхотна колекция от салфетки, очаквам с нетърпение да видя картичките които ще сътвориш :)

Rony каза...

Честито и на двете!!! Явно моите пожелания от вчера имат ефект - дай боже на всеки такива приятни трепети!!! Предай нататък ;)

Creative каза...

Дани, честито! На теб и на малката госпожица! Пожелавам много такива хубави поводи за радост! :)

Neli каза...

Поздравления и на двете! Заслужихте си наградите! Желая ви още много такива!

siskus каза...

Бравоооооо!!!И аз се зарадвах,браво,да я нацелуваш малката госпожица,а за теб нямам търпение да видя новите нещица!

kenli каза...

Дани, честито за всичките изненади, които са те сполетяли днес! Ти си страхотна и затова ги заслужаваш! Предай целувки и прегръдки на бабината отмяна, с пожелание за нови победи!

Em каза...

Честито и за трите! Много е приятно, когато на човек му се събриат приятни неща за разнообразие в ежедневието!

- каза...

Честито и на двете щастливки!Много такива преливащи от щастие дни да имате!

Addii каза...

чЕСТИТО Дани!още много награди ти пожелавам!Поздрави за талантливата ти внучка!Прегръщам ви и много се радвам за вас!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви на всички, че споделихте с мен радостните събития! И аз ви пожелавам такива емоции - дано на всеки се случи!

Te4eto каза...

Честито! И дано честичко да имаш такива дни :-).

toni_n каза...

Честито, Дани!
Честито и на малката победителка - Нинка!
Да е здрава и все така талантлива, за да печели още много награди! :)
А лятната картичка е чудесна!

Хубав и много усмихнат ден :-)

krechi каза...

Честито на Нинка! Да е жива и здрава и все така да твори със заряд!
Със здраве да си ползваш придобивките! Ако знаеш аз колко салфетки изхвърлих преди година... Бях ги събирала като малка. Беше голяма мания. Ако знаех, че така ще се запаля по картичките, нямаше да ги прахосам. Сега съжалявам, ама късно!!!
Успехи!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Стeфи, Тони, Краси - благодаря ви за пожеланията, много сте мили!
Краси, същите чувства на съжаление ме спохождат и мен....Дъщеря ми беше събрала над 150 салфетки като малка - то беше някаква мания за колекциониране сред децата, свекър ми пътуваше в чужбина и той носеше красиви модели....Като порасна,страстта й попремина и може би преди повече от 6-7 години така ги раздаде на други по-малки, които колекционираха и съдбата им вече сигурно е като на твоите....Та много жалко за нашите колекции! Де да знае човек,че така ще стане.....

Migito Petrova каза...

Честито на баба и внучка! Много нови творчески успехи ви желая!!

Dorka Kokorka каза...

Дани, поздравления за всичките три хубави събития :) Личи си, че май най те радва първото :) А между другото и аз съм пробвала да събирам салфетки като по-малка, но бързо се отказах. Имам обаче някъде вкъщи някои, които знам, че със сигурност са запазени и са доста хубави. Надали са много, но имам спомен, че са страхотни. Ще се обадя на мама да ми ги намери и прати и ако те интересуват, мога да ти ги подаря, защото не мисля, че бих могла да ги използвам добре... ;)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря, Маги, Теди! Да ви се връща на всички ви многократно!
Теди, благодаря ти за предложението което ми правиш, ако нямаш нищо напротив ще се възползвам...! Обичам салфетките! Пиши ми на имейла - в профила ми е, за да осъществим връзка! Ще се радвам!

Маги каза...

Честито и на двете ви!Печата е много сладък. Много кравиви картички да направи Нинка с него. Салфетките са страхотни. Съжалявам, че не успях да пиша на Тина да изпрати и на мен. Очаквам с интерес новите ти картички с тях. И да много е приятно да видиш свой проект избран някъде. :)

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!