Цветни фантазии

ПЯСЪК, СЛЪНЦЕ, ЦВЕТЯ, ПЕПЕРУДИ........ЛЯТО!
Дълго време ми се въртеше в главата тази идея и днес най-накрая реших да се захвана и да спретна тази картичка. Определено ми беше забавно и интересно докато правих "плажа" с истински пясък, миди, охлюви....чехлите и плажната чанта правих от собственоръчно правен дизайнерски картон по така любимата ми вече "салфетна техника". А цветенцето ползвах от многото направени вчера с пънча от Двете елши - толкова е приятно и увличащо .Направила съм мнооооооого такива цветя, ще имам занапред дълго време да ги ползвам.

Бордъра на пеперуди също е от Двете елши  

Накрая останах доволна и удовлетворена от резултата.....
Ще участвам в pile it on - Do something interesting with your paper!
в City Crafter Challenge - Shades of Green.......
в КФ от Двете елши - "Моето лято"
в The Corrosive Challenge - Flowers, Flowers, FLOWERS!

Ето я и картичката:











24 коментара:

Chiges каза...

Еее, супер е! И с тези малки, сладки пътъчки, направо е убиец :). Страхотна идея.

Маги каза...

Много хубава е станала.Супер идея.Цветенцето е станало много нежно. А каква е тази "салфетна техника"?

Krissbal каза...

Нвероятна картичка!

unicorn каза...

Дани мила тук мога само да кажа Уау:)))Все едно съм наистина на плажа с този пясък;0))Страхотна е:)))Браво:)))

Ivolina каза...

Много интересна картичка.

Creative каза...

Уоу! Дани, страхотен замисъл, страхотно изпълнение! Чуден проект! Изключително детайлен! И цветето, и чехличките, и чантичката - идеални!

Ваня каза...

Еха , Дани кога тръгваме на море ! Страхотна е картичката !!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Ееееей, страшни сте! Благодаря ви многооооо, че направихте тази визита и оставихте толкова много положителни коментари...Трогната и поласкана съм!
Маги, писах в твоя блог за салфетната техника....моята любима, да е жива и здрава Тина /старо-ново/ , тя ме светна за нея и не спирам да я използвам!
Целувки: Дани

Neli каза...

Е Дани, надминала си себе си! Прекрасна е!

Маги каза...

Дани, много ти благодаря за обяснението.Признавам си наистина че съм пропуснала като си писала преди за нея. Ще взема да си потърся кутията със старетелно събираните салфетки за да пробвам и аз.:)

~Gery~ каза...

Ах, очарователна е, Дани!Исижеби тези чехлички и чантичка карат човек да се влюби от раз в картичката ти:)

siskus каза...

Ами аз какво да кажа,то не остана,ами нямам думи,превъзходно е всичко,а тези чудни чехлички,ох пак я гледам и пак и пак....

Em каза...

Това е една картичка, която носи много приятно настроение! Как ми се иска сега да се излегна на плажа...
Много ме израдваха малките джапанки, толкова са сладурски, и по последна мода!

арт_мама каза...

Дани, чудесна идея! Всичко е толкова изпипано - и плажа, и цветето, и прекрасните чехлички - в първия момент изобщо не разбрах, че става въпрос за картичка. Поздравления!

Unknown каза...

love this card so many pretty elements, thanks for joining us at the CCCB

Nana каза...

Оле, Дани, страхотно е! Как ме разсмя с тези джапанки - супер сладки са. :D

Addii каза...

Дани,нямам думи ....уникална е картичката...страхотна е

Kirsty Vittetoe каза...

Oh so cute! Love those flip flops! Thanks for playing along with us at CCCB!

Диана Пенчева каза...

Разкошен е проекта!

Irena каза...

Дани, страхотна картичка. Всеки детайл е прекрасен и много хубав. Всичко е много изпипано.

Rony каза...

Дани, евероятно творение, цялото лятно настроение събрано на педя картон - БРАВО!!!

Andrea M каза...

Wonderful diorama!!! Gorgeous and so intricate! Wow! Thanks for playing along with PIO!

Piali каза...

Awesome!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Страхотни сте, благодаря ви....толкова много мили думи!
Thanks!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!