Цветни фантазии

Невероятно предизвикателство , скъпи елшички, ....не съм предполагала, че ще бъдат толкова красиви творенията в тези цветове....Адмирации за всички, които направиха проекти и ги показаха..... Чудесни са всички, момичета ! 
Е, мен ме затегли отново да направя нещо в тези нюанси и определено съм доволна от резултата....въпреки, че на снимките не личи така добре,защото този фотоапарат, с който снимам не прави снимките с много добро качество.Но какво да се прави, като моят се резвали...... В реалност е много нежна....




За предизвикателството на Двете елши - Стил в бяло и черно!

8 коментара:

krechi каза...

Страхотна картичка, много стилна!

~Gery~ каза...

Ау, тази прозрачна пеперуда е изключителна! Ти ли я прави, Дани!:)
Много, много красива картичка!:)

Благодаря ти, че се включи в Предизвикателството на Елшите!:)

unicorn каза...

Дани мила и така си е достатъчно нежна и личиколко е хубава,а тази сладурска и нежна пеперудка е страхотна:)))

Маги каза...

Дани,страхотна е! Тази прозрачна пеперуда много ми харесва.

siskus каза...

Пеперудата е бижу,така лъскава и нежна,крехка и финна,картичката е чудесна!!!

BEARKIS каза...

Много добър избор за формата на цветето-подхожда на нежната,феерична пеперуда!А аз много обичам релефните варианти!

Neli каза...

Много е красива!

Irena каза...

Страхотна картичка, много е красива и стилна. Пеперудата е разкошна.

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!