Цветни фантазии

Малко със закъснение пиша този пост, но все пак искам да отбележа колко много радост ми донесоха няколко събития около мен...
1. Пак ще за почна с бабините  внучки...Да са ми живи и здрави малките картичкофурийки.....
Нинка спечели в предизвикателството на Children s Challenge Corner и спечели ето този страхотен диги печат





и получи вече и се радва  на  страхотния печат от Двете елши , награда в Малки картичкофурии


Тони спечели в предизвикателството на Karens Doodles Kids , избрала си е тази принцеса и чакаме да ни го пратят


2. А аз съм особенно радостна и щастлива от приза, присъден от   Двете елши в предизвикателството - Копчета. Благодаря ви!!!
Наградата е страхотна, чакам я с нетърпение.....

3. Получих отново страхотен подарък /мнооооого салфетки/ от едно страшно мило момиче, с блог Дорка Кокорка   , в който показва фантастичните си творения - много красота, чар и изящество. Благодаря ти Теди! Поздравявам те отново с изключително успешното приключване на държавните изпити /ти си наша гордост/ и ти желая от сърце скорощна реализация!!!! И сега вече ще ти остава време да те виждаме по-често сред нас....




Вече си имам толкова многооооооооо..................! Благодаря ти, Теди!

Имам още една позакъсняла публикация....но и на нея ще й дойде времето!!!!

5 коментара:

krechi каза...

Браво на всички Ви! Чудесни награди за красиви картички!

unicorn каза...

Честито на внучките:)))Още много награди им желая:))Честито и на теб:)))))

Маги каза...

Честито на внучките за наградите и на теб за новите салфетки! :)

Chiges каза...

И аз бих се гордяла с такива талантливи девойки :). Да са ти живи и здрави!

Irena каза...

Честито, браво на вас, страхотни сте :)

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!