Цветни фантазии

С тази картичка ще участвам в КФП № 27 - Изкуството и картичките ,  зададено от Нети - - плетенето и шиенето също може да се възприемат като изкуство, особенно плетенето на цветя   на една кука дава много възможности......




С пънчовете, хартиите и панделките на Двете елши  всичко е толкова приятно, лесно и красиво!!!!


Искам да покажа и няколко снимки на плетени цветя, аз не съм чак толкова добра в този занаят, плетенето на две игли е моята по-голяма страст и там съм в стихията си........



Който умее.......да пробва и да покаже след това!!!!!!!!!!!!!

9 коментара:

unicorn каза...

Дани мила чудничка е:)))Пъстричка и нежна:)))Цветята са простострахотни:))

~Gery~ каза...

Дани, не знам защо но тази твоя картичка някак си се отличава от обичайния ти стил и много ми харесва как търсиш и различна страна у себе си с всяка следваща картичка! :)
Чудна е, браво!

Te4eto каза...

Много хубава и различна, и весела - супер е!

Маги каза...

Дани, пректасна е!Ена Цветна фантазия. :)Плетените цветя са много хубави.

Addii каза...

страхотна е Дани,Гери е много права,това ми направи и на мен впечатление,цветята са разкошни ,тази ми става любима от твоите картички

Topcho каза...

Прекрасни са тези цветя! Жалко, че така и не успях дори да разбера как се плете на една кука :/ А картичката е разкошна - толкова пъстра и изпълнена с лятно настроение!

BEARKIS каза...

Поздравления за майсторските умения и съчетанието!

Irena каза...

Дани, картичката ти е страхотна. Много красиви цветове си подбрала. Цветята са прелестни.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви !

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!