Цветни фантазии

Много ми харесаха предизвикателствата на  С С С В - Shades of Green,      на  pile it fn - Do something interesting with your paper!

на КФ - Картичка с джоб, зададено от Гери , на   The Corrosive Challenge - Flowers, Flowers, FLOWERS!   и  на Двете елши - Мозайка и реших да предизвикам себе си и  да измисля нещо, което да става за всичките предизвикателства.....

Ето картичката, с която ще участвам във  изброените....Картона е   K&Company хартии Amy Butler Belle от Двете елши, а така също и красивата панделка и дантеления  пънч. Цветето отдавна имах идея да пробвам да го направя с дантеления пънч на Елшите, преди време видях подобно при Теди - Chiges.







Д Ж О Б Ч Е





15 коментара:

Veselina каза...

Много свежа и оригинална картичка!

Rony каза...

Дани, чудесна е!!! Много оригинални хрумване :)

Kirsty Vittetoe каза...

This is unique, very pretty too! Thanks for playing along with us at CCCB!

Creative каза...

Само една думичка ми идва на ум - Уоу! Прелестно оригинална!

unicorn каза...

Много красива:)))И много оригинална)Браво;)

Em каза...

ето това е една мултифункционална картичка - има за всяко предизвикателство по нещо! Много ми харесва, станала е чудесна!

Unknown каза...

Много е свежа и красива, чудесни нюанси на зеленото :)!А отделните детайлчета са просто фантастични :)!

Addii каза...

Браво Дани,страхотно си се справила

siskus каза...

Ех,каква зелена красота,действа на очичките ми невероятно успокоително и ме зарежда с миличка усмивка!

cnelson каза...

This is so pretty! Thanks for joining us at CCCB!

Irena каза...

Прелестна е :)

Andrea M каза...

Wow - so pretty! Lovely money holder :) Thanks so much for playing along with PIO!

BEARKIS каза...

Браво,Данче!Мултифункционално и зелено-две достатъчни качества,за да ми легне на сърце!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви на всички за чудесните думи!
Thanks!

Neli каза...

Чудесна е, Дани!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!