Цветни фантазии










15 коментара:

Krissbal каза...

Уау, прелест!Толкова красота и нежност:)

Unknown каза...

Страхотна картичка! Много обичам тези цветове, а джобчето е много симпатично :).

toni_n каза...

Гледам и цъкам, цъкам и гледам... Дани, кога успяваш да сътвориш толкова красоти?
Това с джобчето е много оригинално!

Прегръдки с пожелание за слънчева и усмихната седмица :-)

Milena каза...

Много е красива,Дани!Както Нети казва-супер цветове.А джобчето си решила много идейно и симпатично:)

Chiges каза...

Дани, много е красива! А тези твоите дантелени цветя са наистина прекрасни. Ще взема да пробвам с наличните ми пънчове :).

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря на всички ви! Приятно е да чуеш толкова хубави отзиви за това, което си направил! Голямо удоволствие ми доставя да правя цветя.....но тези, дето нарекох "дантелени"....изключително приятно е наистина! Направила съм вече доста от тях.
Слънчева и усмихната седмица и от мен!

skylife каза...

Уау, Дани, невероятна е. И цветовото съчетание е супер, но изпълнението е 10 :-)

Irena каза...

Страхотна картичка, браво.

Em каза...

Прекрасна картичка! Просто лъха на уют и топлина!

Addii каза...

много е хубава

kenli каза...

Дани, нямам думи! Отново ме трогваш с тази красота!

siskus каза...

Ееее,цветчето пак ти е невероятно,а джобчето така гушливо!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

И отново да ви благодаря на всички за визитата и положителните отзиви!Много сте мили!

krechi каза...

Ей, страшна си! Поредната оригинална картичка! Браво!

~Gery~ каза...

Много е елегантна картичката в тази гама! :) Наистина цветята са се превърнали в твой специалитет! Страхотни са:)

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!