Цветни фантазии

Видях тази страхотна игра в блога на Ем от Двете елши....включих се и трябва да продължа нататък...
Правилата са много прости - аз обещавам да изпратя ръчно направен подарък на първите пет човека, които коментират този пост. Има само една уловка, вие също трябва да публикувате този пост и от своя страна да дадете 5 ръчно направени подаръка.

Подаръкът трябва да е ръчно изработен от вас и да бъде изпратен през 2011г.
Та ако искате да се включите в играта и да получите ръчно направен подарък специално за вас, само трябва да коментирате този пост и да сте сред първите 5 ;)
Забавлявайте се!

6 коментара:

Kras каза...

Записвам се , защото харесвам много картичките направени от теб

Te4eto каза...

И аз :) днес съм много сръчна.

Florilea каза...

Привет Дани,
и аз се включвам в играта. За мен ще е голямо удоволствие да получа нещо от теб, защото много харесвам творенията ти!

Lionelsa каза...

Невероятна игра!

Le каза...

Данииии, искам и аз!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Вие сте моите пет сладурки-картичкофурии, на които трябва да изпратя НЕЩО НАПРАВЕНО ОТ МЕН...
Чакам адресите на имейла ми - горе вдясно.

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!