Цветни фантазии

Двете неуморни елши пак ме заинтригуваха със своето предизвикателство.....отдавна ми се върти една идея и ето, че дойде момента да я осъществя .....
Обичам да се вихря в кухнята....или по точно - обичам, но нямам толкова много време....Но както и да е, и аз като една прилежна домакиня събирам рецепти /само изпробвани и изпитани/ в един тефтер, който е кажи речи от началото на семейния ми живот - значи близо 30 години....
ЛЮБИМ ТЕФТЕР! Но с течение на времето се "амортизира", малко поизбеля, отвътре страниците започняха да пожълтяват....но нали жълтото ми е любимия цвят - това не ме притеснява чак толкова.....







Е, сега е момента да се погрижа и за неговия външен вид, защото смятам да го оставям на бъдещето поколение със заглавие "БАБИНИТЕ РЕЦЕПТИ"....- дано момичетата проявяват кулинарни интереси.

Седнах и си поразгледах хартийките -

Нана, страшно съм ти благодарна за красивите хартийки, които ми изпрати и така старателно беше описала в отделни пликчета по марки, но вече са разбъркани, познай от кого.....
Последните ми  няколко картички и  розовата бебешка количка са  направени все  с тях тях ....

Тези, които избрах, ми се сториха подходящи и за плетените ми цветя, с които реших да украся тефтера  - дори и да се зацапат след време, може пък наново да му спретна друго "облекло".
за основа не сложих нищо, защото исках все пак да запазя колкото се може повече от първичния вид му вид, особенно надписа "Домашни рецепти".
Не мина и без любимите ми вече шевове на шевна машина......
Малката химикалка   си пасна много  точно в  джобчето на претилката...
С няколко думи.... цялата тази процедура и самата направа ми беше адски приятна и резултата ме удовлетвори.
Нана също беше правила и тефтерчета, адресник....Рачето, Агнешка...- така, че  вдъхновителки имах достатъчно.

Ето какво се получи, мисля, че стана добре....
Снимките са правени на  вечерна светлина и малко са различни от реалните, но все пак....






Сега съм спокойна....БАБИНИТЕ РЕЦЕПТИ ще се запазят....






12 коментара:

Addii каза...

много красиво е станало тефтерчето,много ми хареса

unicorn каза...

Дани много ме радва тая метаморфоза:)))))Преди и сега супер:)))Тефтерът е станал страхотен:)))

Veselina каза...

Дани, като го погледна отвън веднага ми се иска да надникна вътре! Страхотно си се справила!

Krissbal каза...

Впечатляващо преобразяване!

Neli каза...

Чудесно е станало! Поздрави!

Маги каза...

Много хубава престилка и цветя си направила, Дани! Чудесно тефтерче е станало.

BEARKIS каза...

Уредна жена-домакиня,всичко е подредено,свежо,тефтерчето-китно,спретнато...Браво,Мила приятелко!

Chiges каза...

Еха, какво чудно преобразяване :). Какъвто е красив, сега ще трябва да го опазваш от набези :).
Надникнах вътре набързо ;)

~Gery~ каза...

Дани, уникално уютно изглежда с новите дрешки този ценен тефтер! Тези плетени цветя сякаш за него са правени!:)

Радвам се да те видя отново в предизвикателството на Елшите:)

toni_n каза...

Дани, чудесно си преобразила тефтерчето си с рецепти! Много ми харесва!
Успех в надпреварата ти желая!
Прегръдки и много усмивки :-)

Veselina Koleva каза...

Данче,чудесно е станало !!!

Люминочка каза...

Блокнот как новый! Очень нравится!Давно мечтаю сделать такой же, но все времени не хватает.

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!