Цветни фантазии

Малко закъснях за това предизвикателство, но тъй като вече бях започнала картичката и я довърших - ще ви я покажа.....

Преди няколко месеца - шест може би -  Димето ми прати една снимка от цветно  изложение в Бургас и тя така ме впечатли, че направих тези варели......спомняте си......Няма да крия и да скромнича, че станаха любими не само на мен и семейството ми , а и на външни хора......толкова се харесаха на всички.

сега
и
преди....
Дори направих още няколко броя /чифта/....за приятели и  за дъщеря ми......Сега е момента  да ви покажа моите сладури през тези изминали месеци...



Хубавицата се разхубави, "косичката" й порасна.....а хубавеца стана малко..."пънкар" ....Може би скоро и ще  "оплешивее". През летните адски горещини чадърите не ги спасиха, дори те поизбеляха, та се наложи да им вземем нови.....
Вятъра преди десетина дни ги пообрули малко, поразроши "косите" им, понапраши ги  и събори чадърите им, дъжда и той ги понацапа.........


Но са си все така привлекателни!

С новите чадърчета!




А ето и моята интерпретация в картичка....

Ще участвам в новото предизвикателство на Картичкофуриите, посветено на SOS Детски селища.....

 Aly's Sunday Challenge  - use pink on your project




11 коментара:

Irena каза...

Дани, прелестна картичка.
Чудесно си се сетила да преобразиш точно страхотните варели в картичка.
Чудесна е :)

Изпращам ти много усмивки, Рени :)

unicorn каза...

Дани мила страхотна картичка:))Толкова са сладурски тези варелчета:)))))Браво мила:))

Topcho каза...

Онези варелчета определено бяха звездите на тазгодишната Флора :D А картичката е станала страхотна!

Chiges каза...

Дани, прекрасни са! И оригиналите, и претворените в картичка :). Дълго им се наслаждавах :).

Cattt handmade каза...

Спомням си тези варели, тях няма как да ги забравиш! Разхубавили са се :) Страхотна идея да ги нарисуваш на картичка! Много добре се е получила!

Картичкофурии каза...

Дани, страхотни са. Толкова са красиви варелите, а картичката е много сладурска.
С каквото се захванеш го правиш много красиво.

Addii каза...

прекрасни са тези варели и картичката е също прекрасна!поздрави!

Маги каза...

Супер, Дани!Като истинските са станали. Честита ти наградка!

~Gery~ каза...

Много се смях на разказът ти за тези двама сладурковци, Дани:) Много ми харесват още от тгава като ги показа, че даже взех да съжалявам, че нямам двор... А картичката е прекрасно копие в хартиен вид :)

BEARKIS каза...

Честита награда от магазинчето на Грета,Данче!
Прекрасна е идеята с тези варели,както и картичката!Ще ти пиша на имейла за подробности,около новото предизвикателство!Хубав ден!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря на всички, трогнахте ме с милите си коментари и се радвам, че ви харесват....
Заповядайте пак!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!