Цветни фантазии

Много приятни изненади получих напоследък.....две мили и скъпи за мен момичета ме изненадаха с чудесни картички.......И ето, че дойде и момента да им благодаря...

 Огромно благодаря на Деляна, Кенли....-" Слънчев лъч". Че е "слънчев лъч" имах възможност да с убедя с времето...Позитивен, весел, емоционален и завладяващ човек - това е тя....За майсторлъка и, сръчните ръце и невероятните идеи....нямам думи, творенията й сами говорят...Деляна, радвам се и съм горда, че те познавам.....Прегръщам те силно и те целувам ! Благодаря ти за прекрасните картички и чудесните подаръчета  от сърце!

Ето ги, толкова са нежни, като непипнати с ръка:


                                       страхотни  перлени клончета....

Маги,
Благодаря и на теб от сърце.......Когато получих картичката ти и я разтворих - така мило ми стана....Има стих, посветен на мен......ЧУДЕСЕН Е....
Фантазии във цвят и красота обвити,
с блестящи камъчета и цветя обшити..
Игриви, закачливи, пъстроцветни  -
фантазии тъй нежни  и кокетни....

Това мило и талантливо момиче Маги, със златни ръце, интересни идеи и красиви творения, освен че се занимава с отглеждането на малкия сладур Емо, има време и за стихове....:

Картичката е страхотна ....от снимката не се вижда така ясно,  както на живо колко интересни и оригинални са цветчетата.....

И не на последно място.....радостния факт, че спечелих наградата на Грета, която пътува към мен....А тя е страхотна......


Радвам се, че Силвето си е получила картичката от мен. Пропуснах да я снимам, затова не я публикувах, но ще използвам нейната снимка... Siskus - Силви е едно от  най-слънчевите  и най-позитивни момичета,  които познавам....неуморна пчеличка, която успява да усмихне всички с вниманието си, с емоционалността си, с уменията и творениета си.....


Стига за днес......стана дълъг пост....
Хубава и приятна вечер!

3 коментара:

Маги каза...

Дани, много се радвам, картичката и стихчето са ти харесали. :)
Много хубави картички и подаръци си получила.
Картичката ти за Силвето е страхотна!

kenli каза...

Дани, благодаря за хубавите думи!А, аз клончетата го разделям и ги ползвам самостоятелно. Дано някой ден ти бъдат от полза!Целувки!

BEARKIS каза...

Тези дни съм доста заета и имам пропуски в разглеждането тук-там и в любимите ,най-вече, места,като тук,така че приеми и моите поздрави!Прегръдка и от мен!!!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!