Цветни фантазии

                                                                                                                     

Тази цветна идея дойде от една снимка,която Димето ми прати, а по късно публикува в блога си заедно с още други снимки от Флора Бургас.

Диме, благодаря ти, и използвам възможността  да ти пожелая здраве  на теб и семейството ти , радостни и щастливи мигове със страхотните ти таланти у дома, много успехи за тях на сцената и на терена, а на теб сили, за да издържиш на тичането покрай тях.
                                                                                                      
 Няма да крия, че останах запленена и очарована още от първия поглед и реших, че ще направя нещо такова.....


Варели с помощтта на приятел....., боя /бояджия си имам/....   ,  малко арт-старание......, подходящи цветя .... и ето....резултата!

Мацката каква ми е хубавица.... с тази плитка........!!!!

А ето и моите внучки -  "абитуриентката" Нинка /завърши подготвителна трупа и ще бъде в първи клас/ със сестричката си Тони




                                                                                                       

И по повод цветните изложения, като това в Бургас, ми хрумна да публикувам едни снимки, които са от изложение на цветя в Холандия.......







                                                   
                                                                                           

13 коментара:

Irena каза...

Дани, завиждам ти, много са красиви, всеки би искал такива красоти в двора си :)
Голямо браво :)

toni_n каза...

Страхотни са, Дани! Толкова ми харесаха, че чак съжалявам, че не ми е по-голяма терасата :( Но ще измисля нещо :)

Сърдечен поздрав с пожелание за слънчеви и изпълнени с много настроение почивни дни :-)

Arabela каза...

Данииии! Страхотни са варелчетата-много сполучливи! Фантастични са просто - а моя съпруг изказа мнение че са по-хубави и от тези от Флората. И е прав с тези бели кантове ...много ги отваря белия цвят!Благодаря ти и за пожеланията - много мило!

Addii каза...

супер са!искам и аз такивааа..!по добри са от оригинала,поздравявам те

Chiges каза...

Дани, страхотни са! Че и чадърчета чак си им сложила :). Много са сладки!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Радвам се ,че ги харесвате! Благодаря и за хубавите ви мнения и пожелания!
Диме, това бялото не са кантове на варела, а саксиите са с такъв заоблен край! Варелите ги оставих празни!
Тони, за тебе една идейка - ти като кулинар, все можеш да намериш такива кутии от маслини например, малки от 10 кг или 5 кг....и за терасата ти стават чудесни....!

toni_n каза...

Благодаря ти за идеята, Дани :) Имам в хладилника една кутия с риба тон. Като я изпразня, няма да я изхвърля :)
Снимките от изложението в Холандия са страхотни!!! Страшно ми хареса тази с моливника, темперните бои и картината с лалетата. Ще съм ти много благодарна, ако ми я изпратиш по ел. поща. Искам да си я сложа на десктопа. Пробвах с тази, но не се получава добре :)

Слънчев и усмихнат неделен ден :-)

unicorn каза...

Чуднички:)))Тайничко и аз май искам да имам такива:)))Браво:))

siskus каза...

Лелее,разкош.приказни са,големи сладури и така влюбени!!Снимките са уникални!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви много!

krechi каза...

Данка, прекрасни неща си ни показала! Много ми харесаха варелите, наистина твоите са по- сполучливи!
А картините и фигурите от цветя са невероятни!!!

Анонимен каза...

изложение на цветя в Холандия.Не, те са от изложение на цветя, обаче в Киев,Украйна . :) Прекрасно е всичко...Благодаря

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря за това уточнение...Странно ....когато си ги бях харесала тези снимки, бяха дадени за холандсо изложение....Но няма значение, важното е, че са красиви !

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!