Цветни фантазии

Отдавна се канех да върна жеста на една страшно мила дама, с която имаме невероятно близки идеи, хобита и мислене. Всички вече я поознаваме много добре - с нейните красиви и оригинални  творения, многото хобита,  идеите й , които нямат край и съответно умението й да ги превръща в реалност......
Това е  Bearkis - Бисето 
Картичката с листенце гинко -билоба за късмет, здраве, издръжливост  и дълголетие е за нея и  се надявам вече да  я държи в ръцете си.....Дръвчетата ги отглеждам с любов вече няколко години...
                  Биси, да си жива и здрава, вечно заредена с идеи, вдъхновяваща и креативна....!







А тази тока и още други, а така също и копчета направих в един от изминалите  адски горещи дни - вътре на хладно...Вече в няколко предишни проекта ги ползвам.

Идеята за копчетата е на Нана и Светлето - отдавна показаха как може да си направим интересните копчета, но все не им идваше времето да пробвам. А аз реших да експериментирам и с токите  /катарамките/....  Ето, че и това стана и определено съм доволна от резултата.....Беше интересно и занимателно.......
Направих доста повече, отколкото някога ще употребя......Повече време ми отне да подредя част от тях за снимка, отколкото време ми отиде за направата им....


Весел и усмихнат ден на всички!

8 коментара:

Topcho каза...

Чудна картичка :D
А копченцата и токичките са направо страхотни!

Addii каза...

картичката е супер,а за токичките поздрави-страхотна идея!

Д. Стефанова каза...

Много е хубава картичката! Харесва ми идеята с листото и инфо на него.
Копчетата и катарамите са станали чудесни! Доста си поработила :)

Neli каза...

Много слънчева картичка!За копчетата и катарамките адмирации!

Маги каза...

Страхотна картичка си хаправила, Дани! Много ми хареса как ви сложила текста.

siskus каза...

Много е хубавка,много слънчева и изпълнена с любовта ти!

Irena каза...

СТрахотна е, чудесна идея за текста :)

Irena каза...

Забравих да кажа, че копченцата са прекрасни :)

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!