Цветни фантазии

Това е една малко  позакъсняла публикация поради ред причини....уважителни -  едната е липса на ВРЕМЕ.

Преди дни...на 23 септември, моите деца - сина ми Георги и дъщеря ми Гергана навършиха 28 години .../кога минаха, така и не разбрах, като, че ли скоро бяха малки! /
Да са ми живи и здрави - това им желая от все сърце!!!! От всичко останало, за което си помислят ....им желая в огромни, неограничени количества!

Ето и картичките, които им спретнах. Изобразеното на тях символизира техните хобита.....а и понякога основни занимания. Сина ми обича всичко що е на колела и се движи бръмчейки, работата му е свързана с коли, а дъщеря ми е фен на  шевната машина, плетките, иглите, ножиците, копченцата и топлийките,   / но не и на хартийките - ха ха ха /




И ....разбира се...картичката-закачка и за сина ми - /не може за зет ми да има, за него -не.../



Рших да пробвам и с актуалните сред младите татуировки. Мисля, че се получи...







12 коментара:

BEARKIS каза...

Данче,да са живи и здрави децата,най-важното за една майка,да си щастлива с тях!!!
Чудесни са идеите с картичките!А букетът е страаааотен!Научи ме да го правя!Прегръдки от мен на всички у дома!!!

Маги каза...

Дани, да са ти живи,здрави и щастливи рожденниците! :)
Много хубави картички си им измайсторила.

kenli каза...

Много щастие и късмет желая на твоите дечица!Дано постигнат мечтите си!Пък и с такава всеотдайна майка, която да ги покрепя, надявам се да го постигнат. На теб, обаче ти пожелавам свободно време! За теб, за хобитата ти, за нас - приятелите!
А този гаечен ключ, ножицата и каската.... направо ме разбиха, хихихих. От къде ги изнамери?!?!
Браво на теб!
Целувки и прегръдки!

unicorn каза...

Дани мила да са ти живи и здрави децата:))Нищо,че са големи сигурно са си още твоите бебчета:))Много здраве,късмет,успехи и много ама мног олюбов им желая:))Картичките са страхотни и много идейни:))

Neli каза...

Да са ти живи и здрави децата, Дани! Много щастие и късмет на цялото ви семейство! Картичките ти, както винаги, са прелестни. Поздрави!

Chiges каза...

Живи и здрави да са ти децата, Дани! Страхотно си го измислила и сътворила :). Много ми харесаха детайлите.

siskus каза...

Да са ти здравички и щастливи,много да те обичат,много!!!!!!!!!!!!!!!А картичките са приказни!!!!

Neli каза...

Здравей, Дани! Ако търсиш №33 Neli, да аз съм. Опитах да се свържа с теб, чрез контакта в потребителският ти профил, но нещо не се получава.Моят имейл е изписан в блога ми,пиши ми на него, за да получа твоя.Поздрави!

Nelly каза...

ей, с такава майка сигурно златни деца имаш, чевръсти в ръцете:-)
Много красиви картички си им спретнала!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Момимета, много ви благодаря, че наднимате при мен....! Пожеланията ви са страхотни, трогнахте ме!

Irena каза...

Дани, картичките ти са прелестни, много ми харесват.
Да са ти живи и здрави децата :)
Изпращам ти много усмивки :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ти, Рени!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!