Цветни фантазии


11 коментара:

siskus каза...

Розово,рози,ммм прекрасно!

Irena каза...

Дани, чудна е, браво :)

Ivolina каза...

Дани, много е хубава. А какво значи думата, която си написала?

Нети каза...

И на мен ми стана интересно за думата :)... А самата картичка се е получила много ефектна. Харесва ми!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Ееееее, сега вече стана интересно....! Тази "дума" съм я свалила някъде из нета и въобще не ми мина през ума да й направя превод, а и дали беше възможно...! Освен да понауча малко японски и да се постарая върху йероглифите....нищо друго не ми идва наум!

Благодаря ви, че посетихте блога ми и се разписахте така ласкаво! ЗАПОВЯДАЙТЕ ПАК!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

и понеже и аз самата много бях заинтригувана - какво значи думата на японски...поразрових се и....това установих! Това е набор от символи, които представляват звуци, по една от трите азбуки на Япония - КАТАКАНА.Чрез нея се представят думи с чужд произход, които са намерили място в японския език. За разлика от ХИРАГАНА и КАНДЖИ /това са другите две азбуки на Япония/, КАТАКАНА се състои от доста просто изписвани символи. Може да се срещне навсякъде, използва се за субтитри например, както и за чуждите имена. И все пак не знам какво пише....

Le каза...

доколокото виждам това са първите символи на Катакана. и това е А, И, У, Е ,О.
Така се изговарят почти, но дали се използват за срички или и самостоятелно- нямам идея.
Иначе Катакана, се използва за чужди думи, за имена, за някои храни..
Ето и таблицата http://www.japanorama.com/kata_ref.html, където може да се видят тези катакански символи, които си избрала за картичката.Която е много нежна всъщност!
Поздрави

skylife каза...

Дани, още една чудесна картичка :-)

bearkis каза...

За мен символите означават изящно изпълнение!Хубав ден!Продължавай в същия дух!

krechi каза...

Харесва ми! Много нежна с тези прекрасни рози!

Neli каза...

Прекрасна е!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!