Цветни фантазии

Юлия -  July Art       предизвика порой от снежинки в най-топлия период на ноември. И на мен мисълта ми все в тях....така , че реших за последно и аз да направя още една картичка, която ще кацне при Картичкофуриите,
Sweet Stampin Challenge Blog -Showflakes
Crazy4Challenges C4C63



Снежинка от перлен картон с декорация от плетени камъни.....и още куп други ....
Гери, твоите снежинки са толкова красиви и нежни, и толкова многоооо,
и тези на Двете елши......също -  така ми  ми се щеше да сложа от всичките.....но не успях, то и така станаха повече отколкото трябва....

И не знам защо не мога да подбера друга комбинация, освен в бяло-сините нюанси -  наистина дълго се  взирах в купищата хартийки и ми се искаше да е в малко по различен и нетипичен цвят......Е, не стана......а  иначе харесвам някои от показаните нетипично цветово подбрани проекти....
Както и да е ....ето какво се получи....







6 коментара:

Lionelsa каза...

Цветовете може да са типично зимни, но пък снежинката е нетипична, чаровна и много красива.

Veselina каза...

Страхотна картичка, Дани! Тази красива снежинка ми напомня за току-що паднал сняг.

Маги каза...

Страхотни снежинки, Дани!

Юлия Андреева каза...

Мда, много нежно и снежно - харесва ми резултата - даже много! Синия вариант е много добър защото хем не е стандартните червено и зелено, хем се харесва на всички!

Grenouille Greetings каза...

Wow - that is one very pretty snowflake! Thank you for playing along at Sweet Stampin this week. Warmest wishes, Lesley

Veselina Koleva каза...

Данче,прекрасни снежинки !!!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!