Цветни фантазии

Здравейте картичкофеи!
Ще го дам по накратко днес, защото няма какво толкова да пиша...  - поздравче за една дама-абсолвентка и "абсолвентска шапка" за едно бебче, което трябваше да е облечено почти като мама...


Шапката бързо и лесно направих, но като е на "око",  ....не стана съвсем по мярка на малкия....


Ще го  включа  в
Krissbal 
и
Kenny K Krafty Girlz -  Anything Goes

  С тези човечета имам опит, тъй като май месец правих подобни покани за завършване на випуск Усмивка 2011,  две такива "абсолвентчета" също  тогава, а и доста от картичкоправещите показаха от тези модели -
Ади, Течето....а сигурно има и други, които съм пропуснала тогава....





Този сладур е от май месец...












И малкия "абсолвент" с мама:




Картичка за имен ден на един млад и многообещаващ журналист.....трябваше да бъде загатнато професионалното му поприще - писанията, перото.....Не ми  беше много лесно да измисля нещо кой знае колко интересно, особенно в натоварено време, като сегашното - предколедно....И то за мъж!!! Но мисля, че се получи ефектно .....


Ще включа картичката в: Creative Inspirations Paint -  The Holidays
Kenny K Krafty Girlz -- Anything Goes
Хубава и ползотворна седмица на всички, с много  усмивки!



7 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Дани, каква я мислихме с теб... каква е станала! Шапката за малкия абсолвент пак не сме я нацелили :) Идеята и реализацията ти обаче са страхотни, както и всичко останала, което си споделила! Харесват ми ентусиазма и любовта, които влагаш във всичко, което правиш :) Прегръщам те!

unicorn каза...

Дани всичко е страхотно:)))Много ми харесва шапката за малчугана:))))Картичката за журналиста също си измислила много добре:)))
Само да кажа,че освен ,че нямам време много да коментирам също пиша рядко и ,защото незнам каква е причината,но много трудно влизам в твоя блог.Може да е от моите компютри не знам,но исках само да знаеш:)))

Поли каза...

Сладък малък абсолвент - да му върви в живота! А истинското перо на картичката ти е страхотна идея.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Вели, явно с теб сме позабравили размерите на бебешка главичка на 2-3 месеца....Излезе, че както я мислихме не стана, щом нямаме бебе под ръка - ха ха ха....Но майката каза - "нищо, по натам ще порасне"....
Жени, и на мен ми се е случвало в някои блогове да влизам трудно и аз също се чудя на какво се дължи... - дали пък не съм го претоварила аз с нещо....не знам.
Благодаря ви, и на теб, Поли!

Katya Kovacheva каза...

Страхотна абсловентска шапка, много добре стои на малкия "абсолвент". Подаръчната кутийка за мама-абсолвентка също е много впечатляваща! Катричката за журналист се е получила много идейна, много ми хареса, а и с сигурна съм, че той е разбрал посланието, което носи!

Miss Emerald каза...

Ееее, Дани на шапката това да й е кусура! Я колко сладурски стои на малкия човек! Много е готина и тя, и абсолвента за мама! А мъжката картичка е станала перфектна! Много добре си го измислила!

tiggertastic каза...

Evening

On behalf of all the 2011 Design Team I wanted to say a big thank you for playing along at Kenny K with our last theme anything goes.

It has been a pleasure to stop by and see your creative make today and I hope that you will join us again at Kenny K for our NEW challenge and be in with the chance of winning some fantastic prizes

Take Care and Happy Crafting

Hugs Sarah-Louise My Blog
Designing for:
Crafty Purple Frog , Craft Us Crazy ,Bearly Mine Designs and DT Coordinator Kenny K

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!