Цветни фантазии

Благодаря на Двете Елши за чудесно зададеното предизвикателство! Откакто излезе все се улавям да мисля по темата.
Всеки човек има мечти - по няколко даже. Сбъдне ли се една мечта - тя вече не е мечта, престава да съществува и освобождава място на следващата.....
       Част от моите мечти са свързани с пътешествия до красиви кътчета.....Действа положително зареждащо....Тази пролет една част от мечтите ми се сбъднаха, освободиха място на следващите....Много пъти съм си мечтала да отида на екзотичен остров например - и част от тази мечта се сбъдна. По време на пътуването из Европа ходихме до остров Св. Маргарита, където е бил затворен Човека с желязната маска, но за съжаление много малко видяхме поради ограниченото време. Мечтата ми да поживея на такъв остров си остана.....И след много мислене, набързо спретнах тази картичка...






А остров Св. Маргарита наистина се оказа изключително красив. Ето и от него няколко снимки....






Камъчетата и малките рапанчета, които сложих на картичката събрах от брега на острова за късмет. /Имам такива  вече от няколко места/Събирала съм ги миниатюрни, за да не ми тежат в джобовете......, а то  станаха точно като за тази картичка
       ....

8 коментара:

Addii каза...

страшно ми хареса и идеята и изпълнението-много оригинална

Irena каза...

Дани, прекрасна е, много ми харесва :)

Le каза...

прекрасна е!
така материализирана мечата вече, със сигурност ще ти се сбъдне,
с тези мидички за късмет, съвсем ясно е....
прекрасна е наистина. Поздравления!

Chiges каза...

Дани, очарователна картичка :). Много ми харесаха и снимките.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря на всички ви, много сте ми мили! Желая и на вас много сбъднати мечти!

~Gery~ каза...

Това чадърче придава много готина закачлива нотка в цялата картичка! Изобщо - много хубава поне мъничко сбъдната мечта се е получила!

Двете елши каза...

Ихаааааа, супер е!!! Многоооооо ми харесва Дани!
Пищно, оригинално, красиво и пипнато отвсякъде! Мисля, че това ми е една от картичките ти, които най-много харесвам!

Рали

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Гери, Рали, благодаря ви за одобрението и се радвам, че ви харесва картичката! В представите ми е много реалистичен този остров,на който ми се ще да съм, да знаете!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!