Цветни фантазии

Здравейте момичета, творителки на красота и вълшебство! Забавих се с обзора, нали!!!!!
Е, минаха празниците /почти/, неприятните емоции и вълнения покрай земетръсите  /тайно се надявам дори никога повече да  няма, ужасна работа, ужасна...../, та да намеря мъничкото време да покажа терзанията си по обзора на моето предизвикателство в Картичкофурии.
Благодаря за участието на всички, които се включихте с вълшебните си рози ....наистина  ВОДОПАД ОТ РОЗИ, малки, големи, средни, разцъфнали, пъпки, розови, бели, червени, жълти, единични, храсти.....тоооооолкова много....Красота, прелест, не мога да се нагледам ...А пък какви техники и  материали сте използвали - страхотни творения, мили момичета!
Та след като излях чувствата си - как мислите - дали ми беше лесно в избора!
Няма да чакам да ми отговаряте - никак, ама НИИИИКАК не беше лесно  .....Труден, та труден избор...Гледах, преглеждах...по сто пъти....И за да ми е по-лесно, направих едно слайдче - можете да разгледате КРАСОТАТА на вашите рози, за която благодаря за пореден път!
Пропуснах да спомена, че има прекрасни 3D проекти, но за жалост  не отговарят на условията на Картичкофурии - участие само на КАРТИЧКИ ....... но това не пречи да се любуваме и възхищаваме и на тях!

SlideShow.com.ua - photo sharing, MySpace slideshows, MySpace codes, MySpace widgets
 И за да не ви мъча с многословие, с много тъга, че не мога да отлича всички, които ме плениха тотално - а трябва да избера само една ...

 И тя е .....







Скромната наградка да си я ползва от сърце!

Плени ме нейния храст с рози, ръчноизработени личи си   с много любов , спомен от деството , публиацията й изобщо....може би  и ,защото точно такъв храст има и в моите спомени - само, че в жълто ....
Дали  пък не е оттогава и моето обожание към  жълтите цветя!.
Беше засаден до входа на старата бабина къща и точно така се опираше близо до прозореца....Дори мога да кажа, че точно този  розов храст от спомените ми... не съм го  срещала повече никога - с много гъсти, жълти рози.....Много прегръдки и благодарност на всички, които направиха картички със жълти рози!!!!!!!!

Това беше .....за мен остава слайдчето с красивите рози на всички ви!




0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!