Цветни фантазии

Хотел "Орбел" - Добринище. Чудесно място сред  нашата природа, радвам се, че съдбата ми отреди да го видя.....

                                     

Тук, на това приказно място се случи тази мини картичкофурийска среща - аз, Марианка-Крисбал и нейния малък картичкофурийчо Крис. Не мога да опиша колко беше вълнуващо и с какво нетърпение я чаках да пристигне в хотела. Уговорката беше от седмици предварително.
Виждали сме се  само на снимки, но като че ли винаги съм познавала това мило,  слабичко, симпатично и открито-весело момиче и нейното сладко, чаровно и любознателно момченце. Крис наистина ме удиви с общителността си, любознателността си и с  лъчезарността си.
Е, надълго няма да ви разказвам колко приятен разговор водихме в уютна атмосфера.....и така и не забелязах как изминаха тези два-три часа....Но тази мини-срещичка винаги ще предизвиква   мили и топли чувства в мен. Благодаря от сърце на Мариана, че намери и отдели от така ценното си и запълнено с хиляди ангажименти време, за да се срещне с мен.
Прегръщам те и те целувам Мариана, също и теб Крис!





А тази нежна и чаровна картичка получих от нея.......



А за мен нещата  се получиха...... "две в едно".
                        В  хотел "Орбел" пристигнахме,  за да празнуваме второто място и купата


- приз присъден на нашата танцова школа "В Шоплукъ" на  националния фестивал в
Приморско - 2010  "Хоро се вие, извива" /заслужено....много смедобри/
На снимката е младия ни ръководител Ивайло Георгиев и неговата приятелка Мерлина Ташкова - ръководител по танци  на децата ни от ДГ - и двамата на по 24 години............


Добринище, х-л "Орбел".... само това ще кажа......Беше НЕВЕРОЯТЕН КУПОН - ДО ЗОРИ!









Севритьорките танцуваха и пяха с нас.......Невероятни изпълнения и поздрави от тяхно име.....




Банско......прекрасен град








3 коментара:

krechi каза...

Браво за срещата с Марианка!
Да ви завиди човек за танците!!! Прекрасни сте! Още много награди да печелите!

kenli каза...

Невероятна атмосфера! Представям си как си си отдъхнала от напрегнатото ежедневие!А с танци пък е още по- забавно и весело, не усещаш как времето лети.... Дано ти се случавт повече такива релаксиращи моменти! От сърце ти го желая!

- каза...

Радвам се за теб! Още много такива вълнуващи преживявания ти пожелавам!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!