Цветни фантазии

От доста време се каня да направя тази публикация ....уж трябваше  да е последна за 2012 година, пък то....стана първата ми за 2013 г. Но понякога нещата не стават така, както ги мислиш.
Без много предисловия - това е картичката ми за Картичкофурийската размяна, специално изработена за Роси Ангелова, моето коледно късметче. И искрено се надявам до нея да е достигнала топлината на домашния уют, искрените чувства, емоции и пожелания за всичко най-най-най...през годината, които вложих като послание, докато я изработвах!








А това е моята коледна картичка от  Картичкофурийската размяна  от Теменужка Милчева -  страхотна, страхотна картичка ....!
Както и на нея си признах - аз никога няма да мога сигурно да направя точно такава ....така мераклийски и изпипано е направена с ефектните печати, перлените елементи, малките снежинки от паус....Всъщност точно заради тях слагам снимка на картичката, направена от самата Нуши, защото не успях  да издокарам снимка, на която  ясно да личат нежните паусови снежинки! И уверявам ви  - на живо картичката е просто прелест, толкова е нежна, перлената топка изпъква и се набива в очи ...и около нея тези нежни снежинки, на този загадъчен фон ...Прелест!!!
Благодаря, Нуши!




И нищо, че мина времето, но да ви покажа и моята най-малка сурвакарка - със сурвачката, която изработих специално за нея, малка, според нейния ръст .....Стана доста здрава, всичко си остана по нея, въпреки размахването без посока насам натам....












Сурва весела на баба,че ни трябва като хляба, 
сурва весела на дядо,че сърцето му да е по-младо сурва весела на мама ,че баницата по-голяма 
сурва весела на татко,че да ме тупа по- рядко
сурва весела на всички ,здрави ,умни и добрички!




Я да проверя дали баба добре я е залепила!!!!

Тук е мястото да кажа за лепилото, което  преоткрих, благодарение на Мигито Петрова...Когато тя ми го предложи си мислех, че надали ще мога да  заменя  UHU-то  с нещо друго, то си беше моето любимо лепило...Но JIP......много е добро, супер доволна съм!






6 коментара:

kenli каза...

Ето и малко позакъснялото ми пожелание за спокойни, усмихнати и изпълнени с прекрасни емоции дни на 2013г. за теб и цялото ти семейство. Нека обичта и благоденствието царят във вашия дом и ви карата да се чувствате щастливи!
Ти заслужаваш всички добрини на света, Бабче!!!

Deni каза...

Дани, страхотна картичка- носи много топлина и уют! А сурвачката е много красива, точно като за малката чаровница!

Em каза...

Прекрасна картичка си направила! Наистина носи Коледен уют и спокойствие! Прелестна е!

А малката снежна принцеса е толкова сладка! Колко е пораснала само! Направо не мога да я позная! Да ви е се така засмяна и щастлива :)

Гуш
Ем

nuschinka каза...

Дани, и тук да кажа... много се радвам, че съм успяла да те усмихна с моята картичка! Ти определено няма нужда и да се опитваш да правиш подобна картичка... Твоите са перфектни, като тази която показваш, толкова нежна! А малкия бонбон е уникално сладък! Да ти е много здрава, много усмихната и много много да Ви радва!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви, момичета! Радвам се, че се отбихте при мен - като знам аз колко съм зле със свободното време и не ми остава за нищо....А така ми се иска да се ровя из вашите блогове ...дъъълго и до насита!

Mamie Lulutte каза...

magnifique carte vos créations sont splendide!!

tout mes voeux pour l'année 2013

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!