Цветни фантазии

Здравейте момичета  /и момчета, ако има такива/!
Много празници, много нещо напоследък....
Януари месец е месецът наситен от празници за семейството ни -  рожденни дни, Йордановден, Антоновден ....
Да са ми живи и здрави внучката Антония и съпругът ми Антон !
Няма какво повече да пиша, направо  ще покажа картичките, които направих за тях и вчера не успях да покажа.
Малката ми внучка Антония ми е голям и верен фен, всичко, което направя за нея се пази най-ревностно и прилежно. Както се оказва напоследък - все не знам какво точно да им подаря и затова и за този повод е картичко-кутийка, за подарък - парички.....Тя самата предварително ми каза - "Бабо, за моите имен и рожден ден  искам парички, защото ми трябват за ледената пързалка и за кънки".
Та така .....кутийка-чантичка за младата ни  госпожица ...









И за "дядо Тони" ...




Направих и надпис - "Честит рожден ден!" и дълго се чудих дали да бъде за ИД или за РД, тъй като и той е съвсем скоро, но остана за ИД....Подвижен надпис, който сменях няколко  пъти - но така или иначе, картичката е подходяща и за двата повода
С внучката рожденните им дни са поредни - 29 и 30 януари.


Картичките отиват в следните предизвикателства:

Мър -Мяу - Рожден ден
Crazy Challenge - Бинго
Whimsical Wednesdays - anything goes
Crafty Sentiments  Anything Goes
Anything Goes Challenge
Going Grey With Scrap-Creations  -Die Cuts
Unstampa Belles Challenges: Challenge #7 - Anything Goes (No Stamps)


Моите момичета  от играта "Предай нататък" най-после ще получат  "нещото" от мен и вече съм по спокойна....По-добре късно, отколкото никога, нали така, а пък ако останат и доволни , много ще съм щастлива

А тази картичка с чудесни пожелания получих аз за именния си ден от колежките, в жълтичките ми любими нюанси....


Една от колежките е царица на римите и посланията ...


 И докато напиша и опиша .....стана почти "утре", дойде и моят Рожден ден! Аз казах ли ви, че януари бъка от поводи за празнуване при мен!

Лека нощ, момичета и приятни сънища! А утре - усмихнат и снежен, но не студен ден!


14 коментара:

isi каза...

Дани ...великолепни картички !!точно попадение и за внучката и съпруга ти..много ,ама много ми харесват и може да ти открадна идеята за някой празник...наистина са великолепни!!А ако не греша май имаш празник -Жива и здрава бъди и и всички около теб много да те слушакат...

Neli каза...

Честит Рожден ден, Дани! Много здраве и щастие на цялото ти семейство! Подаръците, които си приготвила са както винаги прекрасни!

skylife каза...

Мило Дани, честит ти кръгъл юбилей :-) Желая ти всичко най- най - хубаво и да сме живи и здрави да ти пожелаем същото и на другия кръгъл юбилей (100).

Мноого целувки,
Злати

Green-Eyed Girl каза...

Типично за теб, Дани - имаш два лични празника в един месец, а първо мислиш за другите! Прекрасни подаръчета си измайсторила, сигурна съм, че всички са били много щастливи. На теб ти пожелавам много здраве и достатъчно свободно време, за да развиваш таланта си и да се отдаваш максимално на хобито си :) Прегръдки!

BEARKIS каза...

Честити празници на всички у дома!Обичайте се в здраве,бъдете заедно и доброто да е повече!На теб,мила ми Данче желая много свободно време за красота и творчество,заобиколена от талантливите внучки!!!!Честит юбилей!:)))

Miss Emerald каза...

Дани, и тук - честит рожден ден! Подаръчето за адашката ми е просто страхотно! Гледам го и му се радвам от сърце! Достойно си се представила и пред твоята половинка с тази толкова хубава и мъжка картичка! Браво!

Маги каза...

Честити празници, Дани! Все така на хубави емоции да ви върви през цялата година!:)

Jac’s Playground каза...

wow your gift bag is stunning a real treasure to receive. Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week with all your wonderful projects

Susan Hogan каза...

Lovely gift bag and I am sure your granddaughter will love it. Happy Birthday!

Merry каза...

This is a sweet little gift bag....really pretty flowers you have added. Thanks for joining in at Unstampabelles.

CathyC каза...

lovely gift bag!
thank you for joining in UnstampaBelles challenge this month.

Sabrina каза...

What a pretty gift box! I love how it opens up for a special treat inside!
Thanks for playing along in our "anything goes" challenge this week at Whimscial Designs!
Sabrina

Анонимен каза...

Wow,It look really wonderful.This cards look really wonderful and fabulous.Thanx to share with us this great blogs.

Promosyon

~Gery~ каза...

Ах как се изложих:( Да ти изтърва така безобразно рождения ден... Срам срам..
Я да извадя големите патерици сега и да се дотътря криво ляво с пожеланията да ти се случват само най-хубавите неща в живота! Винаги да си така добричка, енергична, чаровна и неподправена, Дани! :)
Ти винаги за всички намираш най-хубавите думи и съм сигурна, че това многократно ще се връща при теб, защото ти го заслужаваш! :)
Гуш от мен!
Много хубави изненади си подготвила за обичните си хора! Истински късметлии са!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!