Цветни фантазии

Второто ми предложение за предизвикателството на Двете елши  е тази картичка с пясъчен часовник, но понеже също  е със "шейкър елемент" - ще я сложа и в предизвикателството на Картичкофурии, зададено от Жени - "unicorn" - една страхотна, мила, млада дама, която ме  вдъхновява и радва с всяко свое творение...
Все се чудех къде да намеря приложение на цветния пясък, който съм купила много отдавна.....та и на него му дойде времето и момента....Няма да разказвам с подробности колко беше трудно и се отказвах на няколко пъти....
Не стана както точно си го представях и замислих, но горе долу резултата ме задоволи.....
И като фотограф не се справих добре - колкото и да исках да хвана момента на преливането на пясъка от едното в другото пространство.....е, не се получи и това е....Освен това.....завъртулките като си гледамна картичката са си черни, а на снимката излизат тъмно сини...може би защото са от друг картон - не от същия като на часовника...Както и да е - късно е за каквито и да е промени и поправки.





По ръчно направени часовници залитам и се заплесвам  отдавна.....

Преди десетина години решихме декорацията и изолацията на кухненското ни пространство и по коридорите да бъде с корк - и не съжаляваме. Чувството за уют и топлина е много приятно.

Корк - това значи – топлина запечатана в дърво. Тази растителна тъкан по структура прилича на пчелна пита и това определя нейната еластичност, непромокаемост, както и топло- и звукоизолационните й качества. Взима се от кората на дърветата, като дървото не умира, а напротив - възстановява се за 9 години . Така през живота си едно корково дърво може да бъде обелено до 18 пъти..........стига толкова информация...

Та....след този ремонт - познайте дали съм изхвърлла остатъците и изрезките от ролките корк.... - не естествено! Още тогава използвах някои от тях ....Рамките на .всички гоблени, които съм шила и са подходящи за фон -  са декорирани с КОРК...






Папка с любими кулинарни списания, които по това време идваха по пощата ми все още.....




И тъй като кухнята е мястото, където всички вечер се събираме и естествено обсъждаме задачите за следващите дни, направих табло за важни бележки - да не забравяме предстоящите си ангажименти .......за в работата -  също....




Ето часовника в кухнята, който напарвих от остатъците материали и  с купен механизъм за два лева от търговски център "Илиенци" - това е единствения часовник, който работи безотказно и показва точното време - вече повече от десет години...




След време направих още един ...... ..той не работи така качествено, но пак си ми е любим....





С тези творения ще участвам в играта на Arty marк, където Доника също провокира всички с чудесно предизвикателство - "Нещо от нещо"


6 коментара:

unicorn каза...

Дани направо ме шашна тоя път:))))Гледам и не мога да спра да се наслаждавам на всичко:)))Картичката е прелест:)))Гоблените са страхотно направени,а коркът само подсилва излъчването им:))Часовниците са невероятно красиви и да ти кажа ,ако нямаш нищо против бих се пробвала и аз да направя нещо подобно,защото адски много ми харесват и двата:))))

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Жени, благодаря ти!
Радвам се, че ти харесват....и моля те, - разбира се, че нямам нищо против да пробваш каквото искаш! Напротив - поласкана съм!
Въпрос на виждане и фантазия е избора на модел.....Това беше преди 10 години...сега може и по друг начин да изглеждат , ако се пробвам отново.

Donika каза...

Дани ти си направо фурия във мнго направления, какво да кажа друго. Майка ми прави много гоблени и аз високо ценя този труд.Прекрасни са и твоите.Часовниците са прекрасни и всичко, всичко което правиш. Благодаря ти че сподели тези красоти с нас и участва в играта!

Chiges каза...

Еее, Дани, как само си го измислила :). Часовникът ти е един път!
А корковите ти декорации са наистина очарователни. Много интересно паспарту си направила на гоблените, а и дрешката на книгата е също страхотна :). Поздравления!

Veselina Koleva каза...

Данче,прекрасни творения !!!

BEARKIS каза...

Поздравления,Данче!!!Многопрактични идеи,с изключително полезен и любим мой материал-корк!!!Златна си!Аз бях ангажирана за малко,а съм пропуснала доста неща...но времето е "спряло" в твоите часовници,много ти се радвам!!!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!