Цветни фантазии

6 коментара:

Addii каза...

много интересна се е получила картичката

Ivolina каза...

Много симпатична картичка. Харесва ми леприкона.

Цветни фантазии каза...

Благодаря ви момичета! Ценя мнението ви.

Entity Of Light каза...

Аз честно да си призная пред вид другите ти картички, които съм виждала - мисля, че с тази би могла да се справиш много по-добре. Замисълът е много интересен с тази салфетка, която си използвала за поръбване на картичката, но леприкона е малко като рисуван от детенце.. А това според мен отнема от общата визия на картичката..
Дано не ми се разсърдиш, че съм откровена.. Това си е мое лично мнение..

Цветни фантазии каза...

Благодаря ти Гери, но си права. Не за оправдание, но я правих набързо, а и картинката на леприкона не беше много добра - на принтер, като част от нея не се виждаше, защото няма мастило...И наистина и на мен не ми харесва, ама пусти мерак да се разпиша и аз в зеленото...
То бързата работа....нали знаеш.

Двете елши каза...

На мен ми харесва, че седи като онези цветя дето си ги слагат на реверите в деня на празника!!! Много яка идея:)

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!