Цветни фантазии


Баба Марта

Защото умна е жена
и може с всичко да се справи,
баба Марта пожела
... мартенички да направи.

Усука бял с червен конец,
вплете в тях любов с надежда,
детелинка - за късмет,
и слънчев лъч, да ги зарежда.

Така усмихната, добра,
закичи първо с тях децата.
Щастие и радост пожела,
весела да е играта.

На воля здрави да растат,
със бузки алено червени.
В живота с хъс да  продължат
със мартеничките засмени.



Честита Баба Марта на всички !
Здраве и късмет в дните,
блясък в очите и душите,
любов в сърцата и
УСМИВКИ на лицата!


10 коментара:

Neli каза...

Честита Баба Марта, Дани! С пожелания за здраве, щастие и късмет! Страхотни картички- мартеници си направила!

Маги каза...

Честита Баба Марта, Дани! Много здраве и усмивки! :)

Dani каза...

Честита Баба Марта и на теб, Дани!
С пожелания за здраве и късмет! Страхотни картички-мартенички. Много ми хареса стихотворението. Не бях го чувала! Твое ли е или на някой от нашите големи БГ автори. Срам, ако не съм го разпознала! Много усмивки и слънчев топъл уикенд!

Deni каза...

Честита Баба Марта, Дани! Много красиви и усмихнати картички си измайсторила!

krechi каза...

Честита Баба Марта! Чудесно е написаното! Много ми харесва, че си използвала лястовички!

Valchen каза...

Честита Баба Марта, Дани! Чудесни картички си сътворила и преполагам си зарадвала много дечицата!

Green-Eyed Girl каза...

Честита Баба Марта и от нас, ДАни! Да те забравят болестите и само щастие около теб да виждаш! Целувки!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честита Баба Марта, Дани! Да сте здрави и щастливи! Картичката ти е прекрасна - много стилна, много пролетна и с чудесни пожелания!
Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство № 7 "Картичка мартеничка"

Miss Emerald каза...

Ох, Дани, с голямо закъснение, но няма да пропусна да ти честитя и тук Баба Марта! Картичката-мартеничка е чудесна!

Силва каза...

Честита Баба Марта и от мен! Тези толкова прекрасни картички-мартенички са озарили с усмивка много детски личица:)

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!