Цветни фантазии

Не мога да опиша колко съм радостна и щастлива - спечелих тази чудесна награда от конкурса на Хобисимо - "Моята Коледа". Чудесна награда!!!
Посрещам Новата 2011 година с голям късмет!



Другото хубаво нещо освен наградата е факта, че видях колко много приятели имам.
Благодаря на всички, които ме подкрепиха,  гласуваха  и направиха тази награда да стане реалност за мен!
Ако не бяхте всички вие, приятели, тази награда нямаше да бъде факт!
БЛАГОДАРЯ ВИ!

В конкурса участваха страшно красиви проекти и творения - истината е , че всеки един заслужаваше награда - на всички творци пожелавям успех в бъдещи конкурси!



13 коментара:

Arabela каза...

Дани!!! Честита награда-напълно заслужена! Пожелавам ти много вдъхновение и време за творене!
Честито, още веднъж!!!

unicorn каза...

Дани мила поздравления:))))Много се радвам за теб:)))Със здраве да си я ползваш и много прекрасни идеи да реализираш:)))
Целувки:)))

Kras каза...

Дани поздравления . Много се радвам за теб***

Ваня каза...

Честито Дани !!! Много нови красоти да ни покажеш и да имаш много време за творчество !!!

Addii каза...

Честито мила,много, много красоти да направиш!

Маги каза...

Честита Нова Година и тук, Дани! Нека ти донесе здраве и само хубави неща и много усмивки! Прекрасно започваща година със страхотен подарък. Да ти е честит и да си го използваш със здраве! Очаквам много красоти направени с него. :)

Em каза...

Поздравления за чудесната награда! Пожелавам ти цялата година да ти вървя все така - с много късмет и добри приятели!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви още веднъж ! Много сте мили! От сърце ви желая и аз страхотния късмет да ви спохожда и винаги да е с вас - такива радости да има за всички!

Neli каза...

Честито, Дани! Много се радвам за теб!

BEARKIS каза...

Още веднъж-ЧЕСТИТО,Данче!И очаквам новите творения!

~Gery~ каза...

Данииии, пак да кажа Бравооо! :) Аз вярвам, че когато поискаш нещо силно - то се сбъдва и съм много щастлива, за това, че именно ти спечели тази чудна награда!:)
С нетърпение ще чакам какви чудесийки ще направиш с нея:)

- каза...

Поздравления за наградата, радвам се за теб!Нека късметът ти през цялата година да е неотлъчно с теб, нека имаш здрава, усмихната и успешна година, с много обич и топлина!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

И аз да кажа за пореден път - благодаря на всички за милите думи и пожелания! Благодаря, че ви има и че сте "до мен"! Това е по хубавата награда! С чудесни хора около мен е приятно, забавно и всичко по-лесно!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!