Цветни фантазии



Тези дни ми беше малко трудно да се задържам за дълго пред компютъра и затова с извинение /огромно/ благодаря на Деси за наградката и затова, че я видях чак днес! Много съм поласкана и ценя тази награда за блога ми ! Деси, ти си една от моите вдъхновителки от години, всичко което правиш и показваш е толкова ценно! Благодаря за това, че те има, че си толкова дейна и идейна, че с твоя ентусиазъм успя да обединиш толкова много картичкофуриии, че намери сили и за този блог - КФ.

Това, което трябва да направя (по регламент) е:


- Благодаря за наградата + линк към човека, който ми дава наградата.

- Да се "накипря" с картинката, която представлява наградата. :))

- Награждаване на други 10 блога, с линкове към тях.

- Уведомяване на наградените блоговe.

Остава да наградя 10 блога, но ще оставя това за след малко - да помисля! Защото толкова много притежатели на блогове заслужават това...

и така.... след труден подбор и без степенуване по значимост и заслуги /всички заслужават/, десетте блога които избрах за наградка са:

1.  Димето
2.  Светлето
3.  Le
4.  Злати
5.  ем
6.  shmatka
7.  Мария и Симеон
8.  Рали
9.  Маги
10. Ирена

3 коментара:

Мама на Ежко каза...

Мерси за наградката :)

Irena каза...

Много благодаря за наградката :)

Em каза...

Мерси, мила!

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!